Известие

Collapse
No announcement yet.

Имобилайзер или нещо друго

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имобилайзер или нещо друго

    Здравейте колеги.От няколко дена колицата ми бръкна в здравето,изчетох всички подобни теми във форума и нищо.Колата е тази от подписа с ЕКУ 10.03.Проблема е следния.Пали когато си иска,на място работи перфектно форсира се без проблем.Като тръгна след 200-300 метра светва кода и гасне,след това няма палене.Ако реши да запали пак същата работа(на място работи,като тръгна гасне).При компа всичко е наред.Свалих корите около волана оправих буксата на пръстена,прегледах бушоните и релетата всичко е наред.Миналата вечер след като я дърпахме колегата без да иска леко тръгна по-рязко и колата джасна след това запали,от там съдя,че някъде не прави добра връзка,но гледах и буксите към имото и там всичко е наред.Казаха ми,че често се случвало да се разпоят елементите във кутийката на имото,днес ще го сваля(ако успея) да го презапоя.Вчера запали и обикалях над 1 час и не угасна до снощи,както си карах започна да прекъсва и след 100 метра светна АБС и ключа и угасна и не заппали повече.Някой ако е имал подобен проблем нека сподели,че не знам какво да търся вече.Извинявам се за дългия роман.

    П.П.Големи благодарности на колегата majed за отделените часове говорене по телефона и обяснение.
    Last edited by ivailo rachev; d.m.y г., 08:11.
    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

  • #2
    Не е Иммо.
    По-скоро някой плюс ти се губи около акумулатора.
    Нататък се насочи. Може и "маса" да се губи, ама вече си трябва мерене.

    П.П. Евентуално може да ти прави проблем инерционния изключвател или както му викат "стоп бутон" под шоф. седалка. Ама щом и АБС ти светва не ми се вярва.
    Успех.
    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

    Comment


    • #3
      Това е проблем около захранването на ЕКУ-то по-скоро. Имото като е разпознато веднъж не може да изгасне колата от него. Там може да не пали, не на запален вече мотор не може да гасне още повече да ти прекъсва.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Не съм сигурен,но имам спомен,че ЕКУто и АБСа се захранват от различни места.Аз бих се насочил към разпределителя на плюса,може да е нагорял или нещо от сорта.
        Просто мисля логично,не съм специалист.

        Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

        Comment


        • #5
          Значи търся си голям и здрав ръб да си разбия главата.Та открих проблема.Оказа се,че се е разхлабил захранващия кабел на ЕКУ-то на плюсовата клема и от там само от време на време е давало контакт.Грам не се сетих да прегледам клемите.Благодаря за помощтта ви.Ако колегата Оем не беше пуснал мнение нямаше да се досетя скоро да проверя най-елементарното.
          Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
          Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

          Comment


          • #6
            Важното е че си открил проблема. Нали ти казах по тел. да не бързаш да купуваш еку.
            Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
            ех.. Малкото КуВе
            sigpic

            Comment


            • #7
              Да аз бях готов да вземам и да сменям.И то аз съм виновен понеже слагах конусен филтър и като правих въздуховода там съм пипнал.Благодаря за помощта на всички,които се включиха.Поздрави.
              Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
              Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ivailo rachev Покажи съобщение
                Здравейте колеги.От няколко дена колицата ми бръкна в здравето,изчетох всички подобни теми във форума и нищо.Колата е тази от подписа с ЕКУ 10.03.Проблема е следния.Пали когато си иска,на място работи перфектно форсира се без проблем.Като тръгна след 200-300 метра светва кода и гасне,след това няма палене.Ако реши да запали пак същата работа(на място работи,като тръгна гасне).При компа всичко е наред.Свалих корите около волана оправих буксата на пръстена,прегледах бушоните и релетата всичко е наред.Миналата вечер след като я дърпахме колегата без да иска леко тръгна по-рязко и колата джасна след това запали,от там съдя,че някъде не прави добра връзка,но гледах и буксите към имото и там всичко е наред.Казаха ми,че често се случвало да се разпоят елементите във кутийката на имото,днес ще го сваля(ако успея) да го презапоя.Вчера запали и обикалях над 1 час и не угасна до снощи,както си карах започна да прекъсва и след 100 метра светна АБС и ключа и угасна и не заппали повече.Някой ако е имал подобен проблем нека сподели,че не знам какво да търся вече.Извинявам се за дългия роман.

                П.П.Големи благодарности на колегата majed за отделените часове говорене по телефона и обяснение.
                Здрасти колега вземи мултицет свържи го към акумолатора и виж в движение когато ти го направи този проблем с колко волта зарежда алтернатора има вероятност при моментно презареждане от 16,18 волта централата се ошашква и светват abs код и колата гасне.

                Comment

                Working...
                X